20 Kasım 2014 Perşembe

LOREAL PARIS SUPER LINER

Büyük, çekici kimi zaman buğulu bakışlar!!! Kim sahip olmak istemez ki:) Doğuştan gözleriniz iri değilse, eyeliner gözleri irileştirmek, bakışlarınıza farklı bir anlam katmak için sadece bir adım. 


Eyeliner kullanma konusunda çok becerikli olamasam da makyajımın olmazsa olmazı diyebilirim. Bunun için Loreal Paris Süper Liner Extra Black Gloss kullanıyorum.





Yoğun siyah karbon renk içeriği ile kalıcılığı gün boyu diyebilirim. Ayrıca sıvı formülü sayesinde net çizgiler elde edebileceğiniz bir liner.


Beni etkileyen bir diğer özellik de ucunun fırça değil de kalem gibi olması. Uç kısmının bu şekilde olması kullanım açısından da daha pratik. 


İster ince ister kalın, her türlü çizgiyi kolaylıkla uygulayabileceğiniz benim de oldukça memnun kaldığım bu eyeliner makyaj çantamın vazgeçilmezleri arasında bulunuyor.

Peki sizin eyeliner konusundaki tercihleriniz nelerdir? Yorumlarınızı bekliyorum. 

Okuduğunuz ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler, 


Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder