30 Ocak 2014 Perşembe

OTACI: DOĞADAN GELEN GÜZELLİK

"Doğa ile arandaki doğal bağ" sloganıyla bulunduğu sektörde 30 yıllık liderlik geçmişi olan Otacı; geleneksel tedavi yöntemlerini ve doğadan gelen yararları, modern teknoloji ile birleştirerek insanlığın hizmetine sunmaktadır.


Ürün çeşitliliği açısından da oldukça zengin olan Otacı, ürün gamına sürekli yeni ürün eklemektedir. Ürün serilerinde:

Argan Serisi
Bebe Serisi
Kolay Tarama Serisi
Bitkisel Şampuanlar
Saç Bakım Ürünleri
Kolonyalar
Doğal Sabunlar
Çocuk Ürünleri
Masaj Yağları
Güllü Su
Ayak Bakım Ürünleri

 bulunmakta.


Dün, Otacı'dan gelen kargo beni fazlasıyla mutlu etti.


Piyasaya yeni çıkan iki ürünü ve bilgi alabilmem için broşür iletmişler. Bu sayede Otacı ile ilk kez tanışma fırsatı buluyorum. Broşürleri de oldukça yararlı oldu; gerek firma gerekse ürünler hakkında epey bilgi sahibi oldum. 


Otacı'nın yeni ürünleri: Limonlu Zeytinyağlı Şampuan ve Argan El ve Tırnak Bakım Kremi


Dün akşam ilk kez denediğim Otacı ürünleri ile doğadan gelen güzellik yorumlarım 15 gün sonra huzurlarınızda olacak.

Beni ürünleri ile tanıştırdıkları için Otacı ailesine sonsuz teşekkürler.


Sevgiler.


4 yorum:

  1. Demin ki yorum gitti mi? Anlamadım. Otacı firması Türkiye'nin ilk bitkisel ürün üreticilerinden birisidir. Yalnız, Türkiye pazarında gereken ilgiyi görmüyor. Bunun nedeni, makyaj tarzı ürünlere yönelmediğinden olabilir.

    YanıtlaSil
  2. Sadece bu yorumunu görüyorum:) Dediğin doğru olabilir ancak alanı çok da makyaj kapsamına girmiyor. Sektör olarak farklı bir platformda gibi.

    YanıtlaSil
  3. El kreminden memnunum .Diğer ürünlerini denemedim henüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El kremini iki gündür kullanmama rağmen ben de memnunum.

      Sil