20 Ocak 2014 Pazartesi

OSMANLI TARZI AMETİST TAKI

Mor renge özel bir ilgim var. O yüzden ametist taşını takılara ayrıca yakıştırıyorum. Burcumun yay olmasının da bu taşı sevmemde etkisi olduğunu düşünüyorum, çünkü uğurlu taşlarımdan biri. 

Ametist taşı, şifa bakımından da güçlü taşlar arasında yer alır. Kuvars ailesinin mor veya eflatun renkli taşıdır. 

Takılara özel merakı olan babamın hediyesiydi bu takı seti. 



Yıllardır büyük bir zevkle kullandığım bu takı seti Bursa Kapalı Çarşı'dan. Osmanlı tarzı motifi ile süslenmiş ve ametist taşı kullanılmıştır. Gümüş olmasından dolayı arada kararsa da temizlendiğinde ilk günkü gibi parlıyor. 


Ametist taşı negatif düşünceleri temizleyip pozitife çevirir. Beyin gücünü yükselten, huzur veren, canlandırıcı, karar verme yeteneğini yükselten bir taştır. 


Taşların şifasına inanır mısınız? 
Peki sizin uğurlu taşınız nedir? 
Bildiklerinizi paylaşın benimle:)

Sevgiler.

2 yorum:

  1. Sevgili Yulia, 'Ametist' bir çok burca -benim görüşüm- iyi gelen bir taş. Mor şifasıyla bir çok stressel kökenli ağrıyı alır.
    Ben, kaplangözünü, onixi de severim. Kaygılı zamanlarda beni biraz daha rahatlatıyor.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Oniksi bilmiyordum, teşekkür ederim Safiyeciğim. Sayende öğrenmiş oldum:)

    YanıtlaSil