28 Ocak 2014 Salı

NOMINATION for the Liebster Award

Herkese merhaba!

Mim işlemini belki bilmeyenleriniz olabilir, bu nedenle kısaca bilgi vermek istiyorum. Mim, bir bakıma blog yazarları arasındaki yazı paslaşmalarıdır. Herhangi bir konu üzerine bilgisini, fikirlerini istediğiniz bir blog yazarını bağlantı vermek suretiyle yazı yazdırma olayıdır.

Birkaç gün önce Almanya'dan Fabeau Trends adlı blog sahibesi sevgili Lori beni mimlemiş. Lori'ye beni mimlediği için çok teşekkür ederim.

Thanks so much to Lori for nominating me. 


Araya giren hastalık evrem için geç yanıtlıyorum. Gelelim Lori'nin sorularının cevaplarına;


1) Lori: Why and when did you start blogging? (Blog yazmaya neden ve ne zaman başladın?)
Me: I started blogging a year ago. I wanted to write before but I was constantly postponed due to the intensity of life. I guess I want to keep my memories:)) (Blog yazmaya bir yıl önce başladım. Daha önce yazmak istedim ancak hayatın yoğunluğundan dolayı erteledim. Sanırım anılarımı saklamak istiyorum)

2) Lori:  How would you describe your style? (Stilini nasıl tanımlarsın?)
Me:  Simple, elegant style (Sade, şık)

3) Lori: What makes you happy? (Seni ne mutlu eder?)
Me: Small things make me happy like Pollyanna:)) (Küçük şeylerden mutlu olurum)

4) Lori: Who is your most important person in life? (Hayatındaki en önemli kişi kimdir?)
Me: Now, my husband:) (Şuan eşim)

5) Lori: If you could choose whom you like to marry in future, who will it be?  (İleride evlenecek olsan kimi seçerdin?) 
Me: Already married:) (Zaten evliyim)

6) Lori: Describe yourself in just one or three words? (Kendini tanımlayabileceğin bir yada üç kelime?)
Me: Self confident, positive thinking and smiling to life (Kendine güvenen, pozitif düşünen ve hayata gülümseyen)

7) Lori: Whats your dream? (Hayalin nedir?)
Me: to be in Australia and to see the Egyptian Pyramids ( Avustralya'da olmak ve Mısır Piramitlerini görmek)

8) Lori: What makes u scared? (Korkuların nedir?)
Me: from bad people and be drowned (Kötü insanlardan ve suda boğulmaktan)

9) Lori:  Whats your favourite food? (Favori yiyeceğin nedir?)
Me: Fish (Balık)

10) Lori: Who's your favourite blogger? (Favori blog yazarın kimdir?)
Me: Jessica Stein from Tuula 

11) Lori: What are your thoughts for the future? (Geleceğe dair düşüncelerin neler?)
Me: If we look in general I have no idea about the future very well. There are people fairly, the future will be. (Genel anlamda, geleceğe dair iyi düşüncelerim yok. İnsan var oldukça, gelecek de olacak. )

*****

Böylelikle ben de ilk mimleme olayını başlatmış oldum. Bunun için bir konu başlığı ve sorularımı yanıtlamasını istediğim blog yazarları

Konu Başlığımız: MİM... The Life by Hulik

Sorularım:


1) Öncelikle kendinizi biraz tanıtır mısınız? (Could you describe yourself please?)
2) Hayatta yapmaktan keyif aldığınız şey nedir? (What do you enjoy dong in life?)
3) Moda hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? Moda olanı mı giyersiniz, size yakışanı mı? (What are your thoughts on fashion? What clothing do you prefer wearing?)
4) Elinizde bir fırsat olsa hangi ülkeyi, neden görmek istersiniz? (If you had the opportunity, which country would you like to see and why?)
5) Yemek yapmayı sever misiniz? En güzel yaptığınızı düşündüğünüz yemek nedir? (Do you like the cooking? What is the best food that you think you're doing?)
6) Son izlediğiniz film nedir? (What is the last movie you are watching?)

7) Sizin için hayatın anlamı nedir? (What is the meaning of life for you?)


8 yorum:

  1. You answered the question very well. I like ur thought of view.

    x Lori
    http://fabeau-trends.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, beni mimleyen ilk kişisin! En kısa zamanda yapıyorum!

    YanıtlaSil
  3. Thank you for nominating me! :)

    YanıtlaSil
  4. Tesekkür ederim :)

    http://gizemslookbook.blogspot.de

    YanıtlaSil