19 Aralık 2013 Perşembe

POCO RABANNE LADY MILLION PARFÜM

Kokuların gücü adına. 

Bu kokuyu çok seviyorum. Neredeyse bir sene boyunca hiç kullanamamıştım, nedeni ise bir şey popüler olunca bendeki anlamını yitiriyor. Etrafta kokusunu bol bol duysam da dolabımdan eksik edemeyeceğim bir koku, Lady Million.




Lady Million parfüm olarak çekici, etkileyici, seksi, cesur ve modern kadını temsil ediyor. Şık tasarım şişesi ile göze hitap ederken, içinde bulunan portakal çiçeği, yasemin, bal, neroli, ahududu ve patchouli esansı sayesinde etrafınızdakileri fazlası ile büyüleyeceksiniz.


Daha önce hiç Lady Million kullandınız mı? Bu kokuyu seviyor musunuz? Parfüm hakkında düşüncelerinizi alabilirsem memnun olurum.



Teşekkürler,


Sevgiler.


5 yorum:

  1. Dobriy vecer Yulia.Ben kullanmadim ama aklimda.Givanchy playden sonra sira bunda.Play de çok etkileyici bir koku.Lady million tasarim olarak bir harika:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Play de hoş bir koku, eminim bunu da beğeneceksin. Bakü'ye selamlar.

      Sil
  2. bu gün gittim aldim bu parfümü Parfümeriden aldim.yani kendi fiyatina ama açinca kapak tasariminda delik yok yani kapa çikartip kullanma tarzinda.sahte olabilirmi.koku gayet guzel.bilgin varsa verirsen sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orijinali resimdeki gibi olmalı tatlım, yani açıp kapanan bir kapağı yok. Layd Million yazılı yere hafif bastığında parfüm püskürtmeli:)

      Sil
    2. tesekkurler:)arastirdim yabanci bloglardan.30 ml olan bendeki gibi oluyormush.

      Sil