9 Temmuz 2013 Salı

SUPERGA AYAKKABI

Bir İtalyan markası olan Superga, popülaritesini günden güne artırıyor. Bu sevimli ayakkabıların 100 yıllık bir geçmişi var. Kauçuk taban, kanvas kumaş ve çeşitli renk yelpazesi ile alıcılarını bekliyor.






Superga ayakkabılar bay, bayan ve çocuklar için özel tasarlanmış. Birçok ünlü isim de bu ayakkabıyı rahatlık açısından tercih ediyor.



Çocuklar için modeller






Kanvas modellerin yanı sıra farklı modeller de bulabilirsiniz. Leopar desenli, lameler, floral ve zımbalı modeller...








Beni cezbeden ise yeni tasarımı ile dantelli modelleri. Tasarım sahibesi popüler bir blogger olan Chiara Ferragni.


Tek kelime ile "Muhteşem".







Umarım dantelli modellerini en kısa zamanda Türkiye'de de görebiliriz. 
Sizce de harika değil mi?


Sevgiler.

2 yorum:

  1. DANTEL OLANLARA BAYILDIM. BENDE DE ALTIN VE GÜMÜŞ OLANINDAN VAR. SEVEREK GİYİYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dantel modellerine henüz rastlayamadım ama dört gözle bekliyorum. altın da favorilerim arasında, güle güle kullanman dileğiyle..

      Sil