26 Haziran 2013 Çarşamba

ÖRME BİLEKLİK

Uzun zamandır Taksim'e uğramadım. Hafta sonu arkadaşım hadi Taksim'e gidelim deyince kıramadım, maksat muhabbet olsun. Daha önce Taksim'i hiç böyle görmemiştim deyim yerindeyse bana Eminönü'nü hatırlattı. Her yerde seyyar tezgahlar açılmış, mağazaların birçoğu ise kepenkleri kapatmıştı. İçim burulmadı değil. O capcanlı İstiklal Caddesi gitmiş yerini hoşuma gitmeyen bir cadde almıştı. 

Seyyar satıcıların çoğunluğunu ise ya Afrikalılar ya da Güney Amerikalılar oluşturuyordu. Hemen takı satan bir tezgaha yanaştık. Satıcı el emeği ile birşeyler yapmış onları satmaya çalışıyordu. Ekvadorlu olduğunu öğrendiğim Viviana'dan bileklik almayı tercih ettim. 


Bu sene örme bileklikler çok moda. Üçünü bir arada taktığım gibi tek tek de kullanabiliyorum. 








El beceriniz varsa siz de böyle bileklikler yapabilir ya da benim gibi satın alabilirsiniz. 


Sevgiler.

1 yorum:

  1. Bu bilekliklere bayılıyorum ve hazır yapılmışını satın almayı tercih edenlerdenim :)

    YanıtlaSil