15 Ocak 2013 Salı

İĞNEDANLIK


İğnedanlık... Evlilik hazırlıklarım sırasında çarşıda görüp de beğendiğim ve ben bunu yaparım dediğim şey:)) Kına gecesi, nişan, söz, sünnet ve düğün gibi merasimlerde epey lazım oluyor kanımca. Ben de kına gecem ve düğünümde kullanabileceğim biraz da farklı birşey olsun diye mor renkte yapmakta karar kıldım. (Nerede gördüysem hepsi beyazdı) Hani fena da olmadı değil. Alternatifleri geliştirilebilir elbette.

Malzemeler:

Makas
Kadeh
Sünger vb.
Tül vb.
Boncuk
Kurdele
Sıvı yapıştırıcı




Mor tülden yuvarlak bir parça keserek kadehin ayağını sarıp kurdele ile fiyonk yaparak sabitledim. Kadehin içerisinde eski kullanmadığım bir bilekliğin boncuklarını koydum. Kadehin üzerini kapatmak için süngerimsi bir malzeme gerektiğinden yine işe yaramayan bir malzeme buldum. (Vatka, sütyen vb malzemeleri siz de bu şekilde değerlendirebilirsiniz.)




Kadehin üzerini de bu şekilde kapattıktan sonra tekrar bir tül parçası gerekiyor. Tülü de koyduktan sonra sıra geldi yapıştırmaya. Ve çıkan sonuç ortada:))




Siz de böyle bir iğnedanlık yaparak dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.

 Hoşçakalın.

2 yorum:

  1. Merhabalar, bilmiyorum siz benim bloğuma geldiniz mi ama ben sizin bloğunuza geldim :)) anında da yeni şeyler öğrendim. İğnedanlık, benim bildiğim terzilerin elbise provası sırasında kullandıkları bir aparattı. Sol kola takılırdı. Hangi ara özel günlerde kullanılır olmuş.
    Ellerinize sağlık, pek güzel olmuş :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Rabia Hanım,
      Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim.
      Sevgiyle kalın.

      Sil